ÇÜNİ LİG 2016-17 ERKEK ÖĞRENCİ PLAY-OFF GRUBU MÜSABAKA FİKSTÜRÜ
    TS A GRUBU O G M Aldığı Set Verdiği                      Set Aldığı Sayı Verdiği                      Sayı Set        Averajı Sayı        Averajı Puan SIRA
PLAY-OFF’A  KALAN 6 (ALTI) TAKIM TEK DEVRELİ LİG USULÜ OYNAMAK SURETİ İLE TURNUVANIN 1.CİSİ,2.CİSİ VE 3.CÜSÜNÜ BELİRLER.
    1 MÜM.MİM.FAK. 4 3 1 7 2 209 162 3,50 1,29 10 1
    2 İK.İD.BİL.FAK 4 1 3 5 6 218 219 0,83 1,00 6 4
    3 ADANA MYO. 4 3 1 6 4 208 205 1,50 1,01 7 3
    4 EĞİTİM FAKÜLTESİ 4 0 4 0 8 148 201 0,00 0,74 0 6
    5 SPOR YÖNETİCİLİĞİ 4 2 2 4 5 196 194 0,80 1,01 5 5
    6 TIP FAKÜLTESİ 4 3 1 6 3 188 186 2,00 1,01 8 2
                                             
MÜS. SIRASI TARİH SAAT 1. HAFTA SAHA 1.SET 2.SET 3.SET PUAN
A TAKIMI SKOR B TAKIMI A B A B A B A B
1 23.5.17 16:00 TIP FAKÜLTESİ 0 2 MÜM.MİM.FAK. S.SABANCI S.SALONU 16 25 12 25     0 3
2 17:00 SPOR YÖNETİCİLİĞİ 2 1 İK.İD.BİL.FAK S.SABANCI S.SALONU 22 25 25 22 15 8 2 1
3 18:00 ADANA MYO. 2 0 EĞİTİM FAKÜLTESİ S.SABANCI S.SALONU 25 14 25 23     3 0
4 25.5.17 16:00 MÜM.MİM.FAK. 2 0 SPOR YÖNETİCİLİĞİ S.SABANCI S.SALONU 25 22 25 23     3 0
5 17:00 EĞİTİM FAKÜLTESİ 0 2 TIP FAKÜLTESİ S.SABANCI S.SALONU 21 25 23 25     0 3
6 18:00 İK.İD.BİL.FAK 1 2 ADANA MYO. S.SABANCI S.SALONU 21 25 25 18 12 15 1 2
7 29.5.17 16:00 MÜM.MİM.FAK. 2 0 EĞİTİM FAKÜLTESİ S.SABANCI S.SALONU 25 12 25 16     3 0
8 17:00 SPOR YÖNETİCİLİĞİ 2 0 ADANA MYO. S.SABANCI S.SALONU 26 24 25 15     3 0
9 18:00 TIP FAKÜLTESİ 2 1 İK.İD.BİL.FAK S.SABANCI S.SALONU 20 25 25 21 15 8 2 1
10 31.5.17 16:00 ADANA MYO. 2 1 MÜM.MİM.FAK. S.SABANCI S.SALONU 25 21 21 25 15 13 2 1
11 17:00 İK.İD.BİL.FAK 2 0 EĞİTİM FAKÜLTESİ S.SABANCI S.SALONU 25 15 26 24     3 0
12 18:00 SPOR YÖNETİCİLİĞİ 0 2 TIP FAKÜLTESİ S.SABANCI S.SALONU 22 25 16 25     0 3
13 2.6.17 16:00 MÜM.MİM.FAK. 0 0 İK.İD.BİL.FAK LÜTFULLAH AKSUNGUR S.S.             0 0
14 17:00 TIP FAKÜLTESİ 0 0 ADANA MYO. LÜTFULLAH AKSUNGUR S.S.             0 0
15 18:00 EĞİTİM FAKÜLTESİ 0 0 SPOR YÖNETİCİLİĞİ LÜTFULLAH AKSUNGUR S.S.             0 0

....